افتخارآفرینی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان ایلام در نخستین رویداد ملی مدرسه پیشرفت بار دیگر به یاری خداوند متعال، برگ زرین دیگری بر افتخارات دانشگاه فرهنگیان ایلام افزوده شد. در نخستین رویداد ...
برگزاری کارگاه spss به گزارش واحد پژوهش و فناوری پردیس شهید مدرس کارگاه spss در روز دوشنبه 1401/3/2 در محل کارگاه رایانهی پردیس ...
جلسه هم اندیشی در خصوص شیوه برگزاری آزمون جامع مهارت آموزان سری پنجم به صورت (حضوری، مجازی و متمرکز) به گزارش روابط عمومی مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان ایلام، جلسه هم اندیشی در خصوص شیوه برگزاری ...
برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان ایلام، به مناسبت فرا رسیدن شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع) مراسمی ...
برگزاری انتخابات شورای صنفی به اطلاع دانشجومعلمان عزیز می رساند ، انتخابات شورای صنفی - رفاهی امسال پردیس شهید مدرس در روزهای دوشنبه مورخ ...
برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در سرای دانشجویی پردیس امام جعفر صادق(ع) به مناسبت گرامیداشت هفته سراها به مناسبت گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی در تاریخ 1401/03/02 متقارن با سالروز آزاد سازی ...
استقرار ایستگاه سلامت به مناسبت هفته سراهای دانشجویی در پردیس امام جعفرصادق(ع) به گزارش روابط عمومی پردیس امام جعفرصادق(ع) ایستگاه سلامت به مناسبت هفته سراهای دانشجویی با همکاری مرکز ...
بازدید مسئولین از سرای دانشجویی و انتخاب اتاق نمونه به مناسبت هفته سراهای دانشجویی به گزارش روابط عمومی پردیس امام جعفرصادق(ع) به مناسبت هفته سراهای دانشجویی در تاریخ 1401/02/31مسئولین پردیس از ...
برگزاری انتخابات شورای صنفی- رفاهی دانشجویی به گزارش روابط عمومی پردیس امام جعفرصادق(ع) هشتمین دوره انتخابات شورای صنفی-رفاهی دانشجویی پردیس امام ...
برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته سراهای دانشجویی پردیس امام جعفرصادق(ع) به گزارش روابط عمومی پردیس امام جعفرصادق(ع) به مناسبت هفته سراهای دانشجویی، مسابقات ورزشی در یک رشته انفرادی ( ...
برگزاری دومین جلسه شورای پردیس امام جعفر صادق(ع) دومین جلسه شورای پردیس امام جعفر صادق(ع) با حضور اعضاء محترم شورا در روز چهارشنبه تاریخ 1401/02/28 رأس ساعت 8 صبح ...
برگزاری جلسه کمیته تخصصی آموزش استان به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان ایلام، جلسه کمیته تخصصی آموزش استان در محل سالن جلسات مدیریت امور ...