اطلاعیه: تکمیل فاز اول ارزیابی عملکرد از سوی همکاران
به استناد پیام ارسالی از دفتر نظارت،ارزیابی و تعالی سازمانی دانشگاه فرهنگیان که به کارتابل اداری نیز ارسال شده است، همکاران تا 30 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه opm.cfu.ac.ir و یا آدرس (10.9.29.90) نسبت به تکمیل فاز اول ارزیابی عملکرد دوره 1/7/95 تا 31/6/96 اقدام نمایند.
متن کامل پیام(اطلاعیه):
با احترام، پیرو پیام شماره (1) به اطلاع کلیه همکاران محترم می رساند : بخشنامه ارزیابی عملکرد سالانه دانشگاه فرهنگیان با شماره 730/3362/50000 در تاریخ 27/3/96 ابلاغ گردیده که جهت ارزیابی کیفیت انجام فعالیت های دوره 1/7/95 تا 31/6/96 تدوین شده و شامل نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی و با گروه هدف اعضای غیرهیات علمی، مدرسان، دبیران، ماموران اداری و آموزشی به مرحله اجرا درمی آید. ) اعضای هیات علمی رسمی، تطبیقی و داخلی مشمول این طرح نمی شوند(
ارزیابی عملکرد در این دوره به صورت اینترنتی و از طریق سامانه opm.cfu.ac.ir و یا آدرس ( 10 . 9 . 29 . 90 ) انجام می پذیرد . شایسته است همکاران محترم با رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل ( فایل پیوست ) و مطابق جدول زمانبندی (جدول شماره 11 دستورالعمل )، با مراجعه به سامانه، نسبت به اجرای فرایند ارزیابی عملکرد اقدام نمایند.شایان ذکر است که کد کاربری و رمز عبور، کد ملی ( بدون صفرهای اول ) می باشد و توصیه و تاکید می گردد در اولین فرصت نسبت به تغییر رمز عبوراقدام گردد.
لازم به ذکر است فرایند ارزیابی عملکرد سالانه در دو فاز به اجرا درمی آید که فاز اول شامل دو مرحله ( 1- بررسی مشخصات فردی و شغلی و درخواست ویرایش اطلاعات و 2 - تعیین و تایید شاخص های اختصاصی توسط فرد و مسئول بلافصل ) می باشد که در دوره تابستان انجام می پذیرد . فاز دوم نیز شامل سه مرحله ( 1 - خودارزیابی ، 2 - امتیازدهی مسئول بلافصل و 3 - تایید امتیازات ) می باشد که در دوره پاییز اقدام می گردد .
بر این اساس، توجه همکاران محترم را به موارد ذیل جلب می نماید :
1) در فاز اول و مرحله اول آن، حداکثر تا تاریخ 96/4/30، همکاران فرصت دارند صرفاً جهت بررسی صحت مشخصات فردی و شغلی خویش (خصوصا پست سازمانی و شخص مسئول بلافصل) وارد سامانه شده و در صورت مغایرت، نسبت به ارسال درخواست ویرایش مشخصات اقدام نمایند. لازم به ذکر است که کاربر خود، نمی تواند اقدام به ویرایش نماید و کافی است موارد اصلاحی را بطور کامل و شفاف درج و ارسال نماید تا مدیر سامانه پس از بررسی موارد، نسبت به اعمال تغییرات خواسته شده اقدام نماید .
2) قابل توجه مدیران و مسئولان آموزشی پردیس ها و واحد های دانشگاهی تابعه : با توجه به اینکه ماموران آموزشی و همچنین همکاران آموزشی با پست های مدرس و دبیر، به اتوماسیون اداری دسترسی ندارند، اطلاع رسانی دقیق و به هنگام به ایشان، مورد تاکید و امتنان می باشد.
3) قابل توجه مدیران و مسئولان اداری و پشتیبانی ستاد،استان، پردیس و واحدهای دانشگاهی تابعه : با توجه به اینکه نیروهای خدماتی، پشتیبانی، نگهبانی، راننده، انباردار و . . . به اتوماسیون اداری دسترسی ندارند، اطلاع رسانی دقیق و به هنگام به ایشان، مورد تاکید و امتنان می باشد.
4) همکاران گرامی بایستی مطابق تقویم اجرایی ارزیابی عملکرد، در بازه های زمانی تعیین شده وارد سامانه شده و با توجه به عدم امکان برگشت پذیری مراحل تعریف شده در سامانه، تمدید فرصت آن امکان پذیر نمی باشد. شایسته است جهت جلوگیری از تضییع حقوق همکاران محترم ، این مهم مورد توجه قرار گیرد.
درخاتمه ضمن سپاس از مساعدت های معمول، امید است با رعایت مفاد دستورالعمل، نسبت به اجرای دقیق فرایند ارزیابی عملکرد کارکنان، اقدام گردد.
با احترام مجدد – دفتر نظارت،ارزیابی و تعالی سازمانی