مدیریت امور پردیس های استان ایلام

کارگاه آموزشی بالندگی حرفه­ ای با عنوان «سنجش و اندازه­ گیری پیشرفت تحصیلی» در دانشگاه فرهنگیان استان ایلام برگزار گردید.

به نقل از واحد نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان استان ایلام، نقد روش­های ارزشیابی در کارگاه بالندگی حرفه ای سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی در سالن جلسات مدیریت امور پردیس های استان در روز چهارشنبه مورخه 23/8/1397 برگزار گردید. ابتدا جناب آقای دکتر شیروانی مدرس دوره به اهمیت ارزشیابی در فرایند یادگیری اشاره ای داشتند و ارزشیابی را در خدمت آموزش دانستند. در این کارگاه رشد تک­ بُعدی، تک ابزاری بودن، فاقد عملکردبودن و نتیجه­ مداربودن ارزشیابی  به عنوان  انتقادات وارده  بر نظام ارزشیابی در دانشگاه فرهنگیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین به راهکارهای بهبود ارزشیابی در دانشگاه فرهنگیان پرداخته شد.